![]() 8. Для казок Г.К. Андерсена характерне поєднання чарівних елементів із деталями повсякденного життя. Наприклад, фінка, немов справжня чарівниця, вичитує в таємничому сувої про Кая, а водночас поводиться як дбайлива господиня, коли вкидає у суп сушену тріску, на якій було написано листа. Накресли у своєму зошиті і заповни прикладами з тексту таку таблицю:
1. У царстві Снігової Королеви все влаштоване з математичною точністю. Зазвичай розум у народних казках постає як прояв добра. А от у цьому творі Г.К. Андерсена він, навпаки, виявляється часткою зла. Як ти вважаєш, чому? 2. Чому, на твою думку, головними дійовими особами в «Сніговій Королеві» є діти? 1. Історія Герди нагадує поширений у народних казках сюжет пошуків брата, нареченого чи нареченої. Пригадай одну з таких казок та порівняй її сюжет із сюжетом «Снігової Королеви». 2. Як тобі відомо, порівняно із народними казками, де герої переважно розподілені на позитивних та негативних, у літературних казках зображення їхніх характерів ускладнюється. У «Сніговій Королеві» також є герої, у вдачі яких поєднано позитивні та негативні риси. Назви їх. Обґрунтуй свою думку прикладами з тексту. 3. Наведи приклади використання гіпербол у перекладі цієї казки. ![]()
|