Вчителька сказала, що хоч би який життєвий шлях вона вибрала, добре виховання їй ніколи не завадить. У кожному разі не можна поводитися за столом так, як оце щойно Пеппі. - Коли ж так важко запам'ятати, як треба поводитися, -зітхнула Пеппі, - ти б не могла мені сказати хоч найважливіші правила? Вчителька почала якнайзрозуміліше пояснювати, чого не слід робити, і Пеппі зацікавлено слухала її. Виявляється, в гостях не можна нічого брати самій, поки тобі не запропонують, не можна їсти з ножа, не можна чухатися, коли з кимось розмовляєш, не можна те й інше. Пеппі слухала й задумливо кивала головою. - Треба буде вранці вставати раніше і вчити, що можна, а чого ні, - нарешті сказала вона. - Звичайно, якщо я вирішу стати справжньою дамою, а не морською розбійницею. Неподалік від Пеппі і вчительки сиділа на траві Аніка і, задумавшись, колупала собі в носі. - Ти що робиш, Аніко! - суворо мовила Пеппі. - Запам'ятай, що справжня дама колупає в носі тільки тоді, коли її ніхто не бачить! Вчителька сказала, що пора йти додому. Всі діти стали парами, лише Пеппі й далі сиділа на траві. Обличчя в неї було напружене, наче вона до чогось дослухалася. - Що таке, Пеппі? - звернулася до неї вчителька. - Скажи, пані вчителько, у справжньої дами бурчить у животі чи ні? - спитала Пеппі. Вона замовкла й знов прислухалася. - Бо якщо ні, - додала вона, - то в мене вже немає вибору - доведеться стати морською розбійницею. Переклад О. Сенюк - Пеппі справді незвичайне дівчисько! - шанобливо сказав Сашко. - І зауважте, — озвався Мудрий Папуга, - що ця незвичайність виявляється не лише у поведінці героїні, а й у її зовнішності. Та чи запам'ятали ви її зовнішній вигляд? - пильно поглянув він на дітей. - А ми зараз перевіримо! - заявив Тигр, простягнувши їм папір та фломастери. - Пригадайте, як виглядає Пеппі, і намалюйте її. Сашко та Софійка енергійно взялися до справи. Поки вони занурені в роботу, поміркуй над такими запитаннями й завданнями: Яка з пригод Пеппі тобі найбільше сподобалася? Перекажи її.
|