3. В яких епізодах виявляється жорстоке ставлення мачухи до пасербиці? 4. Чому дванадцять місяців вирішили допомогти дівчині? 5. Яку умову вони їй висунули? Чому? Чи виконала цю умову героїня? 6. Чи вплинула на характер королеви пригода, пережита нею в лісі? Обґрунтуй свою думку прикладами з тексту. За що брати-місяці покарали бабу та її доньку? Як ти вважаєш, чи було це покарання справедливим? 8. Які чарівні елементи зустрічаються у цьому творі? 1. Важливу роль у п'єсі «Дванадцять місяців» відіграє протиставлення пасербиці та баби і її доньки. Які саме риси характерів цих героїнь протиставляються? 2. Знайди діалоги, в яких розкривається підлабузництво підданих королеви. 3. Перечитай ремарки автора щодо декорацій та зовнішнього вигляду героїв. Як ці «підказки» допомагають тобі уявляти події, які переповідаються? 1. Порівняй сюжет «Дванадцяти місяців» із будь-якою народною казкою про добру пасербицю та злу мачуху. Чим ці сюжети подібні? А чим вони відрізняються? 2. Яку роль відіграють у п'єсі С.Я. Маршака вірші? 3. Придумай продовження цього твору: розкажи про те, яким буде життя пасербиці, мачухи та її доньки через десять років після описаних у сюжеті подій. І, до речі, не забудь про королеву! 4. Перетвори будь-який маленький фрагмент п'єси «Дванадцять місяців» на прозовий текст. 5. А тепер, навпаки, спробуй «переробити» будь-який невеличкий уривок з казки «Снігова Королева» Г.К. Андерсена на фрагмент п'єси.
|